2 maanden al voorbij - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Anouk Smeets - WaarBenJij.nu 2 maanden al voorbij - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Anouk Smeets - WaarBenJij.nu

2 maanden al voorbij

Blijf op de hoogte en volg Anouk

09 April 2014 | Suriname, Paramaribo

Hallooooo daar ben ik weer!
Ik heb eindelijk weer even een momentje rust gevonden in mijn geweldige leven hier om jullie de leuke verhalen in te wrijven en jaloers te maken :).
Nee, eigenlijk val ik nu een beetje in herhaling.. Na de geweldige trip naar de raleighvallen en voltzberg was het weer eat, sleep, rave, repeat.. Mijn stage heb ik afgelopen week afgesloten. Ik heb er een leerzame tijd gehad en andersom gelukkig ook wat voor de mensen daar kunnen betekenen. Nu moet ik nog even gaan knallen aan mijn scriptie.. en de mensen die mij een beetje kennen weten dat dat de reden is dat ik nu dit verslag aan het schrijven ben, uitstellen! Het is lastig, ik ben nog maar 5 weekjes hier en wil zoveel mogelijk genieten, maar van de andere kant weet ik dat ik hier uiteindelijk voor mij school zit.. Komt vast wel goed!

Ik maak hier in Suriname echt genoeg mee en verveel me geen moment. Een onverwachte avond met Dion (een gids) door de stad touren bleek uiteindelijk heerlijke avond langs het water te worden met wat drank en leuke (soms wat foute) gesprekken. Het zijn gewoon de kleine dingen waar ik al van geniet.. Zo'n avond langs het water waar verder geen mensen zijn, waar je over de rivier kan kijken en de sterrenhemel boven je hebt staan. Wat wil een mens nog meer?
Of bijvoorbeeld een bbq of etentje bij andere studenten thuis waar je pas na middernacht een keertje weggaat omdat we dan toch een beetje verstandig lijken. Of een dagje zwemmen, lekker bakken met een muziekje erbij

Ik heb eigenlijk niet echt veel nieuwe dingen meegemaakt.. Tijd voor een trip dus!! 19 april ga ik weer 4 dagen naar het binnenland. Even helemaal tot rust komen, mooie momenten beleven, dieren spotten, zwemmen, chillen, eten, drinken, lachen.. alles kan en alles mag!

Voor vandaag hou ik het hier weer bij, jullie weten dat alles nog helemaal toppie gaat, dat ik heel erg geniet hier en dat ik eigenlijk nog laaaaang niet naar huis wil. Vorige verslag hebben jullie gelezen dat ik misschien nog anderhalve maand eraan wilde plakken.. Dat ga ik toch maar niet doen, er zijn teveel mensen die mij missen thuis! hahaha nee, er zijn wel genoeg dingen om voor naar huis te gaan. Feestje van opa en oma bijv. die 50 jaar getrouwd zijn (feestje met de Crapeltjes kan ik toch niet missen??).

Lieve mensen, het ga jullie goed!!
Dikke kus

  • 09 April 2014 - 22:05

    Anita Keijsers:

    Hee meiske,..we schrijven en spreken elkaar veel, en ik geniet steeds weer van je verhalen en je enthousiasme!!!
    Ik vind het heel fijn dat je toch half mei weer naar huis komt,...maar toen je aangaf misschien langer te blijven vond ik dat ook cool!!!!
    Dit is zo'n mooie kans om dingen mee te maken die je (waarschijnlijk) nooit meer meemaakt!
    Wees voorzichtig (ik blijf toch je moeder! Hihi) en maak van iedere dag een feestje!!!
    Ich houd van dich,...dikke poen van dien mamje X

  • 10 April 2014 - 09:34

    John Smeets:

    Hey Anouk...die 3 mnd is één groot feest voor jou!!!
    Het is ook prachtig daar...geniet maar lekker van alles!!
    Verheug je maar alvast op de geweldige trip naar het binnenland...ik heb eens gekeken op internet, het wordt vast weer prachtig.

    Meiske de groetjes vanoet Sjömmert xx

  • 11 April 2014 - 21:17

    Jose:

    Fijn meisje dat alles goed is gegaan,en je nog geweldige dingen gaat doen.
    Geniet van jouw geplande uitstapjes,dat neemt niemand je meer af.
    Met de scriptie komt het ook wel goed
    Dikke kus van je tante uit Geleen xxxx

  • 15 April 2014 - 20:06

    DebuurtjesvanKJstraatnummer5:

    Hé Anouk,

    Wat zie jij er goed uit zeg!
    Mooi om te horen dat je nog steeds geniet van alles. Geweldige kiekjes weer, maar niks vergeleken bij de werkelijkheid waarschijnlijk.........
    Enjoy je laatste weken...
    Toch maar even knallen aan die Scriptie .....
    Ennuh ...... wie weet .... knalt het hiernaast over een tijdje ook weer .... op je fuif ... haha.....

    Geniet van Suriname, hier vriest het weer ...

    Groetjes van Dennis, Anke, Gijs en Noor.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Actief sinds 05 Feb. 2014
Verslag gelezen: 445
Totaal aantal bezoekers 9198

Voorgaande reizen:

08 Februari 2014 - 16 Mei 2014

Suriname

Landen bezocht: